Δευτέρα, 10 Μαΐου 2010

ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟΣ GREEK IDOL, ΜΕΡΟΣ 2ο

Ο κύριος Καπετανίδης της "κριτικής επιτροπής του Greek Idol" ζητά από διαγωνιζόμενο να αδυνατίσει και δίνει μαθήματα για τη σημασία της εικόνας και της ομορφιάς. Καλά ρε, τι τηλε-φασισμός είναι αυτός; Δεν μας έφταναν τα καχεκτικά μοντέλα, με τα οποία πολλά κορίτσια έπαθαν νευρική ανορεξία, τώρα έχουμε και τις προσταγές των "μουσικο-κριτικών" (τρομάρα μου) για τα κιλά που πρέπει να χάσουν οι άρρενες διαγωνιζόμενοι. Αλήθεια, αποτρίχωση στην πλάτη να κάνουμε; Πλαστική στη μύτη; Λιποαναρρόφηση; Τι άλλο προτείνεις άνθρωπέ μου για να γίνουμε καλοί τραγουδιστές;
ΥΓ: Αλήθεια, γιατί δεν διοργανώνει κανένας μία διαδήλωση έξω από το στούντιο του Greek Idol; Τόσο σκουπίδι, ούτε στους Χώρους Υγειονομικής Ταφής Απορριμάτων δεν μαζεύτηκε.
ΥΓ(2): Κύριε Καπετανίδη, πριν δώσετε μαθήματα ομορφιάς στον διαγωνιζόμενο τραγουδιστή, κοιτάχτήκατε στον καθρέφτη;
ΥΓ(3): Ώστε η κυρία Μάρω Θεοδωράκη είναι ανιψιά του Μίκη. Εξαιρετική δασκάλα φωνητικής, πλούσιο το βιογραφικό και το έργο της. Αλλά τι δουλειά έχει στο θίασο του Greek Idol; Αυτό σημαίνει να έχεις άξιους συνεχιστές στην οικογένεια...

2 σχόλια:

ένας στρατολάτης είπε...

Πολύ χαίρομαι που η Μάρω Θεοδωράκη είναι στο greek idol! Η αντιπάθειά μου δικαιώνεται. Στη βιβλιοθήκη των παιδιών μου υπάρχει ένα από τα παιδικά της βιβλία (κάτι με μια Πιπίτσα) με ανυπόφορο στίχο, ανύπαρκτο μέτρο και ομοιοκαταληξία που ντρέπεσαι να τη διαβάσεις. Το μόνο καλό είναι τα σκίτσα του Μαρουλάκη (γιαυτό και δεν πάει -ακόμα- στα σκουπίδια).

Μουσικά Προάστια είπε...

Δεν έχω διαβάσει το έργο της για παιδιά, φίλε Στρατολάτη, αλλά αν κρίνω από τον τηλεοπτικό πολτό που εκπροσωπεί, να μου λείπει !!!

"Και ο παιδαγωγός πρέπει να παιδαγωγείται". Α, ρε, γέρο-Μαρξ...