Παρασκευή, 10 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΑΓΩΣΕ Η ΤΣΙΜΙΝΙΕΡΑΑΑ! ΜΕΡΟΣ 1ο

«Μέσα από τη συνεργασία και τις συνέργειες, μπορούμε να καταφέρουμε πολλά», σημείωσε η Άννα Νταλάρα, Βουλευτής Β’ Αθηνών, κατά την τελετή ανάληψης καθηκόντων της ως Υφυπουργού Εργασίας την Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010, απευθυνόμενη στους υπαλλήλους του Υπουργείου στο πλαίσιο της διαδικασίας παράδοσης παραλαβής της ηγεσίας του Υπουργείου από τον κ. Ανδρέα Λοβέρδο στην κα Λούκα Κατσέλη. Η κ. Νταλάρα αφού, ευχαρίστησε τον Πρωθυπουργό κ. Γ. Παπανδρέου για τη μεγάλη τιμή να την εμπιστευθεί ως Υφυπουργό Εργασίας, υπογράμμισε ότι αποτελεί βαριά ευθύνη η συγκεκριμένη θέση.

«Οι καρέκλες είναι για να ακουμπάμε κι όχι για να καθόμαστε. Είμαι έτοιμη να προσφέρω ό,τι καλύτερο μπορώ στον τομέα που μου εμπιστεύτηκε ο Πρωθυπουργός», τόνισε χαρακτηριστικά εκφράζοντας την αισιοδοξία της, ότι μέσα από συνθήκες αγαστής συνεργασίας με την ηγεσία του Υπουργείου, αλλά και τους εργαζομένους θα υπάρξει το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα, σε μια δύσκολη, για όλους, συγκυρία.



ΥΓ: Ως εργαζόμενος, υπουργέ μου, ας αρχίσω από εδώ την αγαστή μας συνεργασία που ζητήσατε. Επειδή υπουργέ μου είμαι εδώ και έξι μήνες απλήρωτος από γνωστό μουσικό περιοδικό, μήπως μπορούμε να κάνουμε κάτι, δεδομένης της ευαισθησίας σας σε ζητήματα πολιτισμού; Δεν θα σας ζητούσα ποτέ ρουσφέτι έτσι απλά, ξέρετε, στο όνομα της τέχνης και της αγαστής μας συνεργασίας το ζητάω!

ΥΓ2: Στην Αθήνα μες στο κέντρο, φύτρωσε καινούργιο... υφυπουργείο!

ΥΓ3: Και για να σοβαρευτούμε... η ιστορία γράφει, κι ότι γράφει δεν ξεγράφει. Καληνύχτα σας, και καλή τύχη. ηρ.οικ.

3 σχόλια:

K.Μαργιόλης είπε...

Υπάρχει και το άλλο που λέει: «δεν θέλω κόσμο και φασαρία, αύριο βγαίνω στην ανεργία». Όταν ήμουν μικρός δεν πολυκαταλάβαινα τι εννοούσε ο «Τραγουδιστής». Σήμερα όμως που μας είπε το αφεντικό ότι θα διώξουν εκατό «υπεράριθμους υπαλλήλους» επειδή αλλιώς δεν θα έχουν να πληρώσουν εμάς τους υπόλοιπους κάτι κατάλαβα... Μήπως κυρία υφυπουργέ έχετε να μας πείτε κάτι επ'αυτού; Αν σας πω ότι δουλεύω στο συγκρότημα Λαμπράκη, μήπως σας συγκινώ λίγο περισσότερο;

Stepas είπε...

Πες τα!

Despina είπε...

Δεν μου κάνει εντύπωση τίποτα πια σε αυτή τη χώρα!!