Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Η Luz Casal στα Ψηλά Τακούνια (1) - Piensa en mi





Επιλογή - μετάφραση: Ειρήνη Φιλιππίδου



Το 1991, με πάνω από μία δεκαετία παρουσίας στα κινηματογραφικά πράγματα, ο Pedro Almodovar παρουσιάζει τα "Ψηλά Τακούνια". Το οικογενειακό μελόδραμα ξεχώρισε αμέσως όχι μόνο για τον ορμητικό σουρεαλισμό του αλλά και για την μουσική του επένδυση στην οποία ξεχωρίζει η συγκλονιστική ερμηνεία της Luz Casal. Αρχίζουμε τη βόλτα στα τραγούδια της ταινίας με τη μπαλάντα "Piensa en mi" του μεξικανού τραγουδοποιού Agustin Lara.



Piensa en mi

Si tienes un hondo pesar, piensa en mi
si tienes ganas de llorar, piensa en mi

Ya vez que venero, tu imagen divina
Tu parvula boca, que siendo tan niña
me enseño a pecar.

Piensa en mi cuando sufras
cuando llores tambien, piensa en mi
cuando quieras quitarme la vida
No la quiero, para nada
para nada me sirve sin ti.

Piensa en mi cuando sufras
cuando llores tambien, piensa en mi
cuando quieras quitarme la vida.
No la quiero, para nada
para nada me sirve sin ti.


***


Σκέψου εμένα

Αν έχεις έναν πόνο βαθύ, σκέψου εμένα
αν έχεις διάθεση να κλάψεις, σκέψου εμένα

Δες πως λατρεύω την θεϊκή σου εικόνα
Το μικρό σου στόμα που νοιώθω τόσο παιδικό
μου δίδαξε την αμαρτία.

Σκέψου εμένα όταν υποφέρεις
κι όταν κλαις, πάλι, σκέψου εμένα
όταν θελήσεις πάρε μου τη ζωή
Δεν τη θέλω, για τίποτα
για τίποτα δεν μου κάνει χωρίς εσένα.

Σκέψου εμένα όταν υποφέρεις
κι όταν κλαις, πάλι, σκέψου εμένα
όταν θελήσεις πάρε μου τη ζωή
Δεν τη θέλω, για τίποτα
για τίποτα δεν μου κάνει χωρίς εσένα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: