Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Ο Θάνος Μικρούτσικος για τον Φίλιππο Συρίγο





"Ξέρω ότι με αγαπούσε πολύ και τον αγαπούσα κι εγώ. Χάνω τα λόγια μου για να μιλήσω για το φίλο μου που έφυγε. Δεν το πιστεύω. Μιλάμε για έναν άνθρωπο που πέρα από το ότι ήταν απολύτως ακέραιος και πάλευε για τις ιδέες του χωρίς να κάνει πίσω σε τίποτα, ήταν ένας αγαπημένος μου άνθρωπος. Είχαμε μια βαθιά σχέση. Πηγαίνω για να τον ξεπροβοδίσω. Ήταν ένα άνθρωπος υποδειγματικός στο πώς πρέπει να παλεύουμε κάποια άσχημα πράγματα. Μερικοί τον έλεγαν δογματικό, αλλά ήταν δογματικός σε σχέση με τις αρχές του. Παρότι ξέραμε ότι ήταν άρρωστος και το πάλευε, μου ήρθε απότομα η είδηση. Ακόμη και στον περίγυρό του προσπαθούσε να δώσει κουράγιο στους άλλους για την κατάστασή του. Στο μυαλό του όμως ήταν πάντα να πάρει το μικρόφωνο και να μεταδώσει αγώνες. Ήταν μαχητής μέχρι το τέλος. Ήρθε σε αυτόν τον πλανήτη και δικαίωσε την ύπαρξή του. Όταν αντιλαμβάνεσαι ότι κάποιου η ζωή δεν πήγε στράφι, αυτό κάπως κάνει τα πράγματα πιο αντιμετωπίσιμα".

Θάνος Μικρούτσικος

Δεν υπάρχουν σχόλια: