Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΔΡΕΑ!


Λοιπόν, ο ανιψιός μου ο Ανδρέας όχι μόνο μπήκε με τα τσαρούχια στην Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού, στις φετινές πανελλαδικές, αλλά κέρδισε και υποτροφία διαπρέποντας σε γραπτό διαγωνισμό εκπαιδευτικού ιδρύματος. Και επειδή το όνειρό του είναι να γίνει πλοίαρχος στην ακτοπλοΐα ή στο εμπορικό ναυτικό, και επειδή είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρει, και επειδή άλλο που δεν θέλω στη ζωή μου απ' το να ταξιδεύω Σύρο χαζεύοντας το Αιγαίο πάνω στη γέφυρα (άρχισα από τώρα να ζητάω χάρες), του αφιερώνω ένα ξεχασμένο, υποτιμημένο αλλά πάντα συγκλονιστικό τραγούδι του Γιάννη Σπανού. "Καπετάνιε, πάρε με μαζί". Ο θείος!

4 σχόλια:

irini είπε...

μπράβο κι εις ανώτερα! κι όσο για τη Σύρο, θα περιμένει με ανυπομονησία το πρώτο τέτοιο ταξίδι ανιψιού και θείου!

ένας στρατολάτης είπε...

Δε με παίρνετε κι εμένα που μεγάλωσα στο νησί και με τρώει ο νόστος;

Ανώνυμος είπε...

Ηρακλή μάλλον δεν έπρεπε να ζητήσεις δημόσια το ρουσφέτι σου. Πολλοί σε ζήλεψαν και μεταξύ αυτών κι εγω...
Στο πρώτο ταξίδι που θα τύχει ναύλος για τη Σύρο να'ρθω κι εγώ; Πήγα για πρώτη φορά πριν από ένα μήνα κι ήδη μου λείπει.
κ.μαργιόλης

Μουσικά Προάστια είπε...

Βρε μπας και να ναυλώναμε το δικό μας πλοίο; Μαζευόμαστε και πολλοί, και θα στριμωχτούμε στη γέφυρα!