Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Σμυρναίικα και "σμυρναίικα"





...μπορείς!! "Από τη Σμύρνη είμαι εγώ", και φαίνεται ότι ο Ανδρέας Λάμπρου και η Πέγκυ Ζήνα ανακάλυψαν την Αμερική. Μπράβο, πολύ πρωτότυπο! Πωπω, δεν έχω ξανακούσει ποτέ αυτή τη μελωδία, ούτε αυτό το ρυθμό. Ποτέ! "Από τη Σμύρνη είμαι εγώ". Ναι, κι εγώ από τη Σμύρνη είμαι κυρία μου, αλλά δεν την πουλάω με το μέτρο σαν να ήτανε μπουγάτσα, κάνοντας κιμά το μουσικό αισθητήριο του κόσμου.






Πάμε και στην ορίτζιναλ πηγή έμπνευσης της εισαγωγής του τραγουδιού, αν και μέχρι τώρα θα το έχετε ήδη βρει φαντάζομαι. Ευκολάκι σας έχω σήμερα. "Από ξένο τόπο", κι απ' αλαργινό. Εδώ το ακούμε με τη φωνή της Αρετής Κετιμέ, που όλως τυχαίως παίζει σαντούρι στο τραγούδι της Ζήνα που μόλις ακούσατε πιο πάνω. Γλυκιά μου Αρετούλα, πώς καταδέχτηκες να βάλεις το όνομά σου σ' αυτό το προϊόν; Πάμε μαέστρο, να ακούσουμε τ' αθάνατα τραγούδια, κι άσε τους άλλους στις πίστες της Πειραιώς να ακούνε "σμυρναίικα".
ηρ.οικ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: