Τρίτη, 4 Μαρτίου 2014

ΤΑ ΣΙΓΑΝΑ ...ΠΟΤΑΜΑΚΙΑ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ


Πολύ μου αρέσει που αρχίσανε τα στριμωξίδια με τη νέα κίνηση του Σταύρου Θεοδωράκη. Όλοι θα πάρετε τσαντάκι ώμου και φόλα επαναστατικοφροσύνη, μην σπρώχνεστε. Νικόλα Άσιμο Κολωνακίου και Κατερίνα Γώγου Εκάλης θα πάρετε, μαζί και Παύλο Σιδηρόπουλο αγκαλίτσα με Νίκο Δήμου και Πάσχο Μανδραβέλη, κι εναλλακτική θολούρα όπου μας παίρνει μαζί με γλείψιμο προς τους καταπιεστές. Αναρχία γαρνιρισμένη με μπόλικο εκσυγχρονισμό σας έχω, βαθιά καθεστωτική μπόχα πασπαλισμένη με αρωματάκι φιλελεύθερης ευαισθησίας και μπλουζάκι τσε γκεβάρα σας έχω, ψευτο-αριστερή αυτοαναφορικότητα που κρύβει τον πιο βαθύ αντι-κομμουνισμό σας έχω. Όλοι θα πάρετε από το λάιφστάιλ που τώρα θα σώσει και την ανθρωπότητα.




Ορίστε, και μου παραπονιόσασταν ότι οι καλλιτέχνες δεν μιλάνε. Μιλάνε και παραμιλάνε, με όση περισσότερη σαφήνεια μπορούν, ασχέτως αν τα αυτιά μας κάνουν πως δεν ακούνε (από αγάπη προς τους ίδιους τους καλλιτέχνες, η οποία όμως μας τελείωσε κι αυτή, μαζί με τα λεφτά και τις δουλειές μας). Μιλάνε οι καλλιτέχνες, και μας λένε στα μούτρα: "ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΑΛΟΝΙΩΝ ΟΛΟΚΛΗΡΗ, ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΥΛΟ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΤΑΜΠΕΛΙΤΣΑΣ ΧΟΡΤΑΤΟ". Καλοφάγωτη η πιτούλα, και καλή βολτίτσα το σκυλάκι σας!

ηρ.οικ.

ΥΓ (1): Αλήθεια, εσείς κύριε Οδυσσέα Ιωάννου θα συνεχίσετε να αρθρογραφείτε στο Protagon μετά τη μετατροπή του σε προεκλογική ιστοσελίδα του εργοδότη σας?

ΥΓ (2): "Η πέτρα που ανέβηκες / κι έγινες καβαλάρης / η πέτρα αυτή σου έδειξε / τον δρόμο που θα πάρεις". Στίχοι: Θοδωρής Γκόνης, Μουσική: Νίκος Ξυδάκης, 1991.

ΥΓ (3): Το τραγουδάκι αφιερωμένο στον Σταύρο Θεοδωράκη που κρύβεις μέσα σου. Γιατί εκτός απ' τον ίδιο και το διανοουμενίστικο υφάκι του, κάτι μου λέει ότι βαρέθηκα και σένα, τον χτεσινό ή αυριανό ψηφοφόρο του.


Δεν υπάρχουν σχόλια: