Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

Chavela Vargas - Amanecí en Tus Brazos






Μετάφραση - Επιλογή: Ειρήνη Φιλιππίδου


Amanecí en Tus Brazos

Chavela Vargas

Amanecí otra vez entre tus brazos
Y desperté llorando de alegría
Me cobijé la cara con tus manos
Para seguirte amando todavía
Te despertaste tú casi dormida
Y me querías decir no sé que cosa
Pero callé tu boca con mis besos
Y así pasaron muchas, muchas horas
Cuando llegó la noche
Apareció la luna
Y entró por la ventana
¡Qué cosa tan bonita
Cuando la luz del cielo
Iluminó tu cara!

Yo me volví a meter entre tus brazos
Y me querías decir no sé que cosa
Pero callé tu boca con mis besos

Y así pasaron muchas, muchas horas.

***


Ξημέρωσε στnν αγκαλιά σου
Chavela Vargas


Ξημέρωσε πάλι στην αγκαλιά σου
και ξύπνησα κλαίγοντας από χαρά
έκρυψα το πρόσωπό μου στα χέρια σου
για να συνεχίσω να σ' αγαπώ
Ξύπνησες, σχεδόν κοιμισμένη
ήθελες να μου πεις δεν ξέρω τι
αλλά έκλεισα το στόμα σου με τα φιλιά μου.
Και έτσι πέρασαν πολλές, πολλές ώρες
Όταν ήρθε το βράδυ
εμφανίστηκε το φεγγάρι
και μπήκε από το παράθυρο
Τι όμορφο θέαμα
όταν το φως του ουρανού
φωτίζει το πρόσωπό σου!

Γύρισα για να κρυφτώ στην αγκαλιά σου
και ήθελες να μου πεις δεν ξέρω τι
αλλά έκλεισα το στόμα σου με τα φιλιά μου


Και έτσι πέρασαν πολλές, πολλές ώρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: