Τρίτη 14 Αυγούστου 2018

Τρία τραγούδια του Γιώργου Σταυριανού

Το αγαπημένο μου του Σταυριανού, κι άλλα δύο, από το κανάλι των Μ.Π. στο youtube. Μη μου πείτε ότι δεν σας έλειπαν!






Αποχαιρετισμός

Στίχοι - μουσική: Γιώργος Σταυριανός
Ερμηνεία: Αργύρης Κούκας
Δίσκος: Δέκα παιδικοί καϋμοί

Πέρσι ήσουν σύννεφο
φέτος έγινες βροχή
πέρσι ήσουν σύννεφο
φέτος έγινες βροχή
χθες ήσουν ψίθυρος
σήμερα έγινες φωνή

Αύριο πάλι το μαϊστράλι
θα σε πάρει αγκαλιά
γλυκές γοργόνες και αλκυόνες
θα σου δίνουνε φιλιά
αύριο πάλι το μαϊστράλι
θα σε πάρει στ’ ανοιχτά
και θ’ απομείνω έρημο κρίνο
μέσα στην αποθυμιά.

Πέρσι ήσουν ψίθυρος
φέτος έγινες φωνή
πέρσι ήσουν ψίθυρος
φέτος έγινες φωνή
χθες ήσουν όνειρο
σήμερα έγινες πληγή

Αύριο πάλι το μαϊστράλι
θα σε πάρει αγκαλιά
γλυκές γοργόνες και αλκυόνες
θα σου δίνουνε φιλιά
αύριο πάλι το μαϊστράλι
θα σε πάρει στ’ ανοιχτά
και θ’ απομείνω έρημο κρίνο
μέσα στην αποθυμιά

Θα γίνεις πέρασμα
για ταξίδι μακρινό
θα γίνεις πέρασμα
για ταξίδι μακρινό
στου χρόνου τ’ άγγιγμα
καλοκαίρι μου ζεστό

Αύριο πάλι το μαϊστράλι
θα σε πάρει αγκαλιά
γλυκές γοργόνες και αλκυόνες
θα σου δίνουνε φιλιά
αύριο πάλι το μαϊστράλι
θα σε πάρει στ’ ανοιχτά
και θ’ απομείνω έρημο κρίνο
μέσα στην αποθυμιά







Κλείσε τις πόρτες
Στίχοι - μουσική: Γιώργος Σταυριανός
Ερμηνεία: Μαρία Κανελλοπούλου
Δίσκος: Οι φόβοι του μεσημεριού

Κλείσε τις πόρτες, φεύγει η ζωή μου
τα χνάρια μου τα σβήνει ο καιρός
απομεινάρια άδολης μνήμης
που γυροφέρνει άγριος θεός

Κλείσε τις πόρτες να δω το κορμί μου
στο φως της νύχτας το πιο απατηλό
η αγάπη γίνηκε πύρινος κόσμος
και ένα τραγούδι αρχίζει τρελό

Σαν η προσπάθεια γίνεται μοίρα
και η αγάπη λιποθυμιά
φωνάζω "στάσου" και δες τι πήρα
πέφτει το βράδυ και φως πουθενά








Άγνωστη μοίρα μου
Στίχοι - μουσική: Γιώργος Σταυριανός
Ερμηνεία: Κατερίνα Βλάχου

Δίσκος: Το χρώμα της μνήμης

Άπληστος ουρανός φέρνει ξαστεριά
ακούραστος θεός πάνω σου αγρυπνά
κύματα φτερωτά σκάνε στην αυγή
κι εγώ τραβώ κουπιά γι' άγνωστη ακτή

Άγνωστη μοίρα μου, ανηφοριές
άχρηστη πείρα μου από το χθες
ξεκινώ και μετρώ τις ερημιές
και μακριά μου πετώ τις αποσκευές

Το σώμα μούλιασε μέσα στα νερά
μέσα μου φώτισε άγρια χαρά
δεν θέλω συμβουλές κι ούτε πλαίσιο
έχουν κι οι αναποδιές τέλος αίσιο



Άγνωστη μοίρα μου, ανηφοριές
άχρηστη πείρα μου από το χθες
ξεκινώ και μετρώ τις ερημιές
και μακριά μου πετώ τις αποσκευές

Δεν υπάρχουν σχόλια: