Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2019

Από το νέο LP του Θέμου Σκανδάμη





Ήθελα καιρό να φτιάξω ένα δίσκο που να έχει την ησυχία και την ωραία μοναξιά, κάποιου που απλώς κάθεται και κοιτάει τη θάλασα.

Αφου λοιπόν πέρσυ το καλοκαίρι έκανα μια μεγάλη βόλτα στα νησιά, πήγα τον Αύγουστο, κλειδώθηκα στο στούντιο και έδωσα τα κλειδιά στον ηχολήπτη Γιάννη Ταβουλάρη. Βάλε να γράφει και να σου φωνάζω και να χτυπιέμαι μη μου ανοίγεις... Κανόνισε βέβαια και με επισκέπτονταν εκ περιτροπής ή και όλοι μαζί ο Διονύσης Μακρής να στηρίξει με το μπάσο του, ηΤώνια Ράλλη να με γλυκάνει με τη φωνή της, ο Κώστας Στεργίου να διευρύνει το δωμάτιο με πλήκτρα όλων των ειδών, και ο Αλέξανδρος Δανδουλάκης να το βάψει κόκκινο με την ηλεκτρική κιθάρα του.

Πέρασε ο Αύγουστος και ήρθε ο Σεπτέμβρης, αλλά περνούσα τόσο ωραία που δεν ήθελα να βγω ποτέ. Βρε καλέ μου βρε χρυσέ μου, δεν είναι ακρογυαλιά εδώ στούντιο είναι, τίποτα εγώ. Την είχα καταβρεί. Τη λύση έδωσε ο αδερφός μου, ο Γιάννης Σκανδάμης. Έλα βγες και θα πάμε για μίξη και μάστερ σε άλλο στούντιο που να μη χορτάσεις! Ε Χόρτασα όμως μετά, και άρχισα άλλο βιολί, άντε πότε θα τελειώσουμε να βγούμε…

Τελιεώσαμε όντως κάποια στιγμή να βάζουμε σε σειρά ήχους και σιωπές (κυρίως αυτές) και ανέλαβε ο Sam3, καλλιτεχνάρα εξ Ισπανίας, κάτοικος όμως Αθηνών, και έφτιαξε σχεδιάκια μελαγχολικά σαν και τα τραγούδια μου, και ο Νίκος Δερβίσης με ψηφιακή μαγεία , τα έβαλε να κολυμπούν ανάμεσα στους στίχους.

Τους ευχαριστώ όλους!

Θέμος Σκανδάμης


ΥΓ: Καινούργιο τραγούδι με τίτλο "Θαύμα" από το LP "Χειμερία Νάρκη" του Θέμου Σκανδάμη, που έρχεται από τον Μικρό Ερωτικό και την B-otherside records σε εκατό συλλεκτικά και αριθμημένα αντίτυπα, και σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες…

Δεν υπάρχουν σχόλια: