Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Μία η λέιντι, χιλιάδες οι γκάγκα



Μία η λέιντι, χιλιάδες οι γκάγκα



Πρέπει να είδαμε άλλο πράγμα. Δεν εξηγείται διαφορετικά. Αλλιώς, ας το παραδεχτούμε, ζούμε το greecovery της παραφροσύνης.

Μουσικές ιστοσελίδες «κύρους», εναλλακτικός περιοδικός τύπος και «σοβαρές» εφημερίδες της Αριστεράς (τρομάρα τους) βομβαρδίζουν τον ιντερνετικό μου κόσμο με θριαμβολογίες, ζητωκραυγές και επευφημίες για τη συναυλία – γεγονός της κυρίας Lady Gaga (μιλάμε για το event όχι για ένα ακόμα live, σε περίπτωση που ομιλείτε απταίστως τη νεοελληνική). 

Και δώστου «μπράβο» για την εξαιρετική φωνή της. Και δώστου «εύγε» για την εντυπωσιακή της σκηνική παρουσία. Και δώστου δακρύβρεχτα σχόλια για τον εναγκαλισμό της με την ελληνική σημαία, τις αναμνήσεις της από τα γρικ ρέστοραν στο Αμέρικα (θα έχει πλύνει πολύ πιάτο) και τον πρώην γκρικ λάβερ. Και για να μπει και το κερασάκι στο cup cake, δώστου γλειψίματα για την εξαιρετική παραγωγή. 

Ωραία όλα αυτά ρε φωστήρες της μουσικοκριτικής. Εγώ είμαι ένας αδαής και μόνος γελαδάρης. Είμαι από χωριό. Δεν τα πιάνω όλα αυτά. Γιατί βρέθηκα κι εγώ εκεί, την ίδια μέρα με σας, για να δουλέψω για αυτό το super event και άκουσα (με καθαρό ήχο είναι η αλήθεια) μόνο πλαστική μουσική, από αυτή που έπαιζε μικρός ο αδερφός μου στο αρμόνιο. Και δεν εντυπωσιάστηκα καθόλου ούτε από την αποθέωση του κιτς, της ταχείας εναλλαγής κοστουμιών και περούκας ούτε από την επίδειξη μετριότατων χορευτικών ικανοτήτων. Και να με συμπαθάτε αλλά δεν δάκρυσα ούτε μια στιγμή με τους πλαστικούς και ανακυκλώσιμους καημούς και αναστεναγμούς της Λέιντι για τους παρθενώνες και τη συμφορά που μας βρήκε. 

Μια παρωδία φαντασμαγορικού σόου για μικρά παιδιά είδα, πολλά ντεσιμπέλ παγερά αδιάφορης μουσικής άκουσα και χιλιάδες κόσμου να συγκινούνται με το εξόφθαλμα ευτελές και να επιβραβεύουν το πασπαλισμένο με χρυσόσκονη τίποτα παρακολούθησα. 

Σας ζητάω συγγνώμη και ταυτόχρονα σας οικτίρω. Περαστικά.

Κωνσταντίνος Μαργιόλης

Δεν υπάρχουν σχόλια: