Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Αποκλειστικό: Το πλήρες κείμενο του παραληρήματος του ANT1 για τους ιπτάμενους αναρχικούς!

Τα Μουσικά Προάστια, πιστά στην κοινωνική τους αποστολή, καταθέτουν ένα ντοκουμέντο - δώρο στον ιστορικό του μέλλοντος: την απομαγνητοφώνηση του παραληρήματος του Γιώργου Καραϊβάζ στο δελτίο του ΑΝΤ1. Μου πήρε κάνα μισάωρο σκληρής δουλειάς, είναι η αλήθεια, αλλά άξιζε τον κόπο - δεν μαθαίνεις κάθε μέρα ότι μπορεί να υπάρξει "μοίρα αεράμυνας αέρος-εδάφους"!!! Δεν μένει παρά ο Υπουργός Παιδείας να συμπεριλάβει το κείμενο στο νέο βιβλίο Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, και συγκεκριμένα στο κεφάλαιο για "Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ως πυλώνας της Δημοκρατίας". Τέλος, επειδή φαίνεται ότι ο Καραϊβάζ έχει προνομιακές σχέσεις με τους ανώτατους αξιωματικούς της αστυνομίας - τους αναφέρει ως πηγή του σε κάθε δεύτερη πρόταση -, κάνω έκκληση στον εκλεκτό δημοσιογράφο να μιλήσει με δαύτους και να τους ζητήσει το εξής: αφού ξεπαστρέψουν τα αερομεταφερόμενα τάγματα των αναρχικών, ας καθαρίσουν και κάνα παγκάκι απ' τις μολότοφ και τα χημικά. Όχι τίποτε άλλο, αλλά πλησιάζει Κυριακή κι ο Μαραβέγιας θα ψάχνει για καθαρό παγκάκι. ηρ.οικ.






"Κι αυτό καταδεικνύει δύο πράγματα Ρίτσα: το πρώτον ότι ήταν πάρα πάρα πάρα πάρα πάρα πολύ καλά οργανωμένοι οι αντιεξουσιαστές και ήρθαν να επαληθεύσουν αν θέλεις μ’ αυτό και τις πληροφορίες, τις προηγούμενες πληροφορίες των αστυνομικών αρχών ότι είχανε εντατικές προετοιμασίες για μια πολεμική αναμέτρηση με τις αστυνομικές αρχές και για μετατροπή του κέντρου της Αθήνας σε πραγματικό εφιάλτη. Αμέσως λοιπόν μόλις έπεσε η πρώτη μολότοφ από ταράτσα στα Εξάρχεια, η θερμική κάμερα από το ελικόπτερο της αστυνομίας αποκάλυψε την ύπαρξη ολόκληρου αερομεταφερόμενου τάγματος αναρχικών πάνω στις κορυφές, στις ταράτσες δηλαδή, αρκετών πολυκατοικιών σε κεντρικούς δρόμους της περιοχής. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΝΤ1, η μοίρα αυτή των ιπτάμενων αλεξιπτωτιστών των κομάντο αναρχικών υπολογίστηκε σε περίπου 300 άτομα που οργάνωσαν αεράμυνα αέρος-εδάφους, έχοντας στην κατοχή τους εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες - όπως διατείνονται κάποιες αστυνομικές πηγές - μολότοφ. Οι αξιωματικοί της αστυνομίας διατείνονται, δε, ότι κάποια στιγμή η περιοχή θύμιζε το ρουκετοπόλεμο που γίνεται το Πάσχα στο Βροντάδο της Χίου. Είναι χαρακτηριστικό ότι η πλειοψηφία των επιδρομέων από τον ουρανό είχαν καταλάβει τις ταράτσες πολυκατοικιών των οδών Σπύρου Τρικούπη στους αριθμούς 3, 8 και 9, της Νοταρά, της Ανδρέας Μεταξά, αυτοί οι δρόμοι δηλαδή που βρίσκονται γύρω απ’ την πλατεία των Εξαρχείων και μέσω αυτών των δρόμων εξελίχθηκε η αστυνομική επιχείρηση για τον περιορισμό των αναρχικών και τελικά για την εκκαθάριση της περιοχής, και διαπιστώθηκε ότι τα συγκεκριμένα πολεοδομικά τετράγωνα στα οποία αναπτύχθηκε η μοίρα αυτή των καταδρομέων των αναρχικών έχουν την ιδιομορφία ότι σχεδόν εφάπτονται και επικοινωνούν μεταξύ τους. Όπως επίσης λέγεται χαρακτηριστικά, οι αναρχικοί έκαναν παρκούρ πηδώντας από τη μία ταράτσα στην άλλη και πετούσαν τις μολότοφ οδηγώντας κάποια στιγμή τους επικεφαλείς αξιωματικούς των αστυνομικών δυνάμεων και οργανωτές του σχεδιασμού να κατευθυνθούν προς δύο επιλογές: η πρώτη να σηκώσουν ελικόπτερο με προβολέα προκειμένου να γίνει η αποκάλυψή τους και να αποθαρρυνθούν ώστε να κατέβουν και η δεύτερη, από τη στιγμή που είχαν καταγράψει τις πολυκατοικίες με το μεγαλύτερο αριθμό των πελταστών, θα λέγαμε, των Εξαρχείων να καταλάβουν εξ’ εφόδου τα υπερυψωμένα αυτά αμφιθέατρα της μάχης, όμως επειδή είχαν ήδη αναλάβει τον έλεγχο της περιοχής - και εννοώ στους δρόμους κάτω - και οι σύντροφοί τους με τους οποίους γινόταν οι μάχες είχαν συμπιεστεί σ’ ένα πολύ μικρό οικοδομικό τετράγωνο και ήταν θέμα χρόνου πια η εκκαθάριση, οι συλλήψεις και οι προσαγωγές, δεν έκαναν τίποτα από τα δύο φοβούμενοι μήπως πάνω στο δικό τους αιφνιδιασμό υπάρξει κάποιο απρόοπτο, κάποιο δυστύχημα, και δώσει άλλη διάσταση και τροπή στα εν εξελίξει γεγονότα που μέχρι τότε - κι όπως αποδείχτηκε και στη συνέχεια - τελούσαν υπό πλήρη αστυνομικό έλεγχο.

Γιώργος Καραϊβάζ
(ή όποιος άλλος έγραψε αυτό το εμφυλιοπολεμικό παραλήρημα στο δελτίο ειδήσεων του ANT1).

Δεν υπάρχουν σχόλια: